Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

ärret



Haha, skrattade lite smått när jag fick denna frågan.
Det här har jag förklarat för så många, så många gånger.
Mina klasskompisar är döless kan jag lova!

Det är svårt att förklara med ord, men jag ska försöka.
Iallafall, det här ärret fick jag när jag var mini-liten.
Jag tyckte att det var jätte roligt att hoppa från mitt skrivbord ner till sängen (som stod bredvid)
Men för att kunna klättra upp på skrivbordet så var jag tvungen att dra ut alla lådor så det blev som
en liten stege upp till skrivbordet. Och jag tyckte ju såklart att det var super högt...
Så när jag hade klättra upp typ 291 gånger så kollade jag ner från skrivbordet och tappade balansen
så jag ramlade ner och slog hakan i hörnet på en låda som stod nedanför.

Hoppas du förstår Bella, haha:p
klantig

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus