Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

en helt ny start?

Jag funderar på en sak..
Jag blev så fruktansvärt inspirerad igårkväll
det var helt sjukt måste jag säga, jag fick tillbaka
sugen som f*n på fotobloggen o så kan man ju
blanda in en "vanlig" blogg i den.

Så eftersom jag inte har lust att göra en helt ny blogg
eller ja, hade vart gött men tror inte jag orkar det.
Kommer förmodligen radera alla inlägg på bloggen
försöka hitta någon vänlig själ som vill hjälpa mig
med en stilren bloggdesign så den blir roligare att
kika in på.

Har aldrig i mitt liv blivit sååå inspirerad.

Kommentarer

- Bella''

2011-07-17 - 12:23:29
vad var det som inspererade dejj då? :OO , jaaaaa fotooobllooooogg , hihi

Kajsa

2011-07-17 - 15:36:01
Fotoblogg är alltid nice! (: Jag tycker du ska blanda in "vanlig" och foto! Du är duktig på att ta kort också, så det blir ju ingen dålig b-fotoblogg! ;)

' CAROLINE

2011-07-21 - 21:04:43
Hej Rebecca!

För ett tag sedan ville du att jag skulle göra en bloggdesign till dig, och nu är det så att jag har inte tid att sitta så länge och göra gratis bloggdesigner.

Men jag har funderat ut en lösning - jag har gjort en gratis bloggdesign och delar med mig av den till alla som vill ha den på min blogg nu.

Det är en grunddesign som du sedan själv kan ändra om i och få den mer personlig, med hjälp av mina guider på min blogg.

Om du är intresserad så kan du läsa mer om det här - http://ensomcaroline.com

Om du fortfarande vill ha en bloggdesign av mig så får du annars vara beredd på att du får betala en slant för den.



Kram från Caroline!

Izabella

2011-07-24 - 11:59:39
Jag tycker inte att du ska radera alla inlägg, det är roligt för dina läsare att titta hur du utvecklats, typ.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus