Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Nu vill jag mysa med den pojkvännen jag inte har

Har varit och ätit middag hos farmor som fyller år imorgon, firade henne
osv:) världens bästa farmor, vi gjorde en rätt så snygg tårta må jag säga.
Sen så hade jag tänkt ladda upp någon vacker gammal bild som fanns på mobilen
som jag aldrig använder, men när jag väntat på att 234 bilder skulle laddas över
och klickade "slutfört" så fanns dom ändå inte on my computer, skumt.

En fin bild yepp, Kan Dee  kärlek ♥

Kommentarer

Sara

2011-07-11 - 23:56:14
Hej, jag tänkte bara höra om jag skulle kunna låna en vanlig lång sadelgjord av dej onsdag till torsdag, ska ju på långritten då och det känns ovärt att använda min gjord med platta när Chassen ska gå så mycket. Och så vill jag inte rida i dressyrsadeln XD

Sara

2011-07-12 - 00:19:18
Det skulle vara jättesnällt :D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus