Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

the future's only gonna be more of the same

Halloy, kom hem från tha stable för ett tag sen, blev ingen ridning
pga. åskan så det får bli en vilodag idag igen, det gillar ramiiro så slipper
han bära runt på mig heheheh.

Har ingenting att skriva egentligen, tänkte fara ner på travet ikväll och fota lite men
vädret kanske säger nej för min del, det regnar en hel massa och blixtrar lite här o där.
Får se om det blir bättre lite senare annars drar jag inte ner dit.
Då sitter jag väl hellre här hemma vid min kära dator och leker med livet, vi får se
vad kvällen har att bjuda på:):):)

Gillar inte att jag knappt har några bilder att bjuda på, liksom.... vem vill se bilder på mig?
inte speciellt intressant.
vad vill ni ens läsa om? själv tycker jag att det verkar helt ointressant så I don't get it, vad vill ni egentligen läsa och se haha?
Det kan väl inte vara så ansträngade att bara skriva in en kommentar så jag får lite tips..........

inget svar, ok tack för hjälpen mina vänner :')
på nåt sätt va detta en fruktansvärt ful bild.

Kommentarer

Meryam

2011-07-12 - 16:48:44
Jätte fin blogg :)

Anonym

2011-07-12 - 18:34:04
jaa va ul att du e med i veckans blogg lycka till o jätte jätte fin blogg o älskar headern!!!;D <3

THERESE EKENDAHL

2011-07-12 - 18:34:13
jaa va ul att du e med i veckans blogg lycka till o jätte jätte fin blogg o älskar headern!!!;D <3

Anonym

2011-07-14 - 10:16:33
Kanske mer foton och kanske fototips? :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus