Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

To share a smile or two


Knäppte några kort, eller jag tröttnade efter typ 2 minuter.
-varför vill mitt ansikte aldrig platsa på bilder?
dislike

Måste verkligen rensa ur min garderob känner jag, har en massa kläder
som jag typ använde i 6an kvar, den är ganska full så halva gareroben
ligger så fint på golvet.
Jag hatar o-ordning, vill att allt ska se rent och snyggt ut, precis som pappa
också vill. Men ändå gör jag ingenting åt det? höjdpunkten av lathet eller vadååå

Kommentarer

Maja

2011-07-14 - 21:35:17
Du är ju sjukligt fin! Du ska inte säga nåt. :)



Hahaha, du är exakt som jag. Vill att allt ska va prydligt och i ordning, men det blir stökigt assnabbt och då orkar jag inte göra nåt åt det. ;)

Maja

2011-07-14 - 23:52:50
Sv; Haha tack själv!:)



HAHA ellehur! Ba; "den här gången ska jag hålla det snyggt." Aa, jo jävlar. Verkligen skitsnygggt efter några dagar,haha.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus