Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

KANIN




Två bilder på en söt liten svart-vit kanin.
Jag börjar få lite smått bildbrist känns det som, trots att jag har hur många bilder som helst!
Ute är det så grått och trist ute för det mesta, sommaren får ta och komma nu tycker jag.

Om ni har några önskemål på vad som ska finnas med i min fotoblogg så är det bara att skriva.
Skulle gärna vilja ha massa önskemål haha men de kanske jag får drömma om... nej men då kanske
min fotoblogg blir en intressant fotoblogg istället för att bara kolla på bilder!:)

Kommentarer

moa

2011-04-03 - 11:52:09
sv: åh taaack! vad glad jag blir :)

- Bella

2011-04-03 - 12:20:52
Jag gillar att bara kollar på bilder , men du kanske kan variera & inte bara ta sådana bilder utan mer macro & komma på foto ideer osv , älskar din blogg btw , men kan du inte skriva en text till dina bilder med ist för bara typ bilder & rubrik :D , mvh Bella :D

hannaa

2011-04-03 - 13:24:57
Sv: Tack så mycket (:

Anonym

2011-04-03 - 14:25:44
ÄLSKAR DIN BLOGG!

isabell

2011-04-03 - 19:58:19
hejhej jätte fina bilder och fin blogg.

besök min vet ja

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus