Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

PAJADE KAMERAN


                                    
Sitter och lyssnar på skön musik och njuter av helgen, ska vila ut mig ordentligt!:)
Och alla ni som ställer frågor, ställ dom gärna i "bloggsvar" istället för kommentar, men svarar
naturligtvis på dom i kommentarerna också.

Vet ni vad jag har gjort för misstag?!
Jag tappade kameran i golvet. 
kameran fungerar men standard-objektivet är paj, har dock mitt Sigma objektiv kvar
tack och lov!

Denna bild fotade jag förra sommaren!:)


                                       

Kommentarer

Sara ~ Candis

2011-04-02 - 17:43:25
SV. Tack tack :) väldigt gamla bilder dock :)

Yohanna

2011-04-02 - 18:29:06
SV: Åh okej. Får fortsätta fundera lite på det då :P



Tur att kameran höll iallafall! :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus