Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde


Sitter och dricker min underbara citrus dryck nu "åh va kul, vi ville verkligen veta vad du sitter och dricker rebecca.. du räddade min dag, tack ♥" hehe varsågod. eller?
borde egentligen hoppa in i duschen och lägga på ett kol för hade tänkt hinna med en hel del saker nu ikväll. Vilket jag inte kommer hinna med men man kan ju alltid drömma.
Hade tänkt fota lite så jag kan få min nya design av johanna snart men bilder behövs först.
Sen hade jag tänkt baka gräddkola för att det är så satans gott.
Och skulle egentligen hinna med att packa ihop rummet.

Så jag sätter igång nu, snabbar mig och hoppas på att hinna med en sak av de tre iallafall.

Kommentarer

josefin

2012-01-15 - 17:16:21
vad har du för kamera?:)

svahnen

2012-01-15 - 18:11:15
kan du inte börja lägga upp outfits?:D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus