Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Precis som vanliga dagar fast lite annorlunda

Ska försöka leta en "passande" bild till detta inlägg...
15 minuter senare.. ger upp, hittar ingen.


Gårkvällen blev sen, som jag anade.
Försökte somna vid 11 men lyckades vid 4 ungefär.
Mellan 11 och 4 hann jag med att..
titta på tv
försöka sova
titta lite mer tv
stänga av tvn
försöka sova lite mer
bli sur, kasta iväg kuddarna
ångra mig, tog tillbaka kuddarna
starta tvn
stänga av tvn
försöka sova
kolla igenom 5 skolkataloger
kolla tv
försöka sova igen.

and so on...sur va ja då iallafall.


Nu ska jag snabba mig, ska kasta i mig nån mat, hinna publicera det här inlägget, ta fram nya kläder och packa idrottskläder på 25 minuter för sen drar min skjuts till stallet iväg.

Kommentarer

Anonym

2012-01-11 - 19:58:16
Är du medveten om hur sjukt jävla snygg du är?!

Alice

2012-01-12 - 22:06:55
Du är så himla fin!!:)

irma

2012-01-13 - 16:59:10
så otroligt vacker du är! blir något avis!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus