Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig va med om det

Bild 1: Åkte i bilen till stallet
Bild 2: Fotade på stallet
Bild 3: Åkte hem
Bild 4: Lekte med en ljusslinga som va ute
Bild 5: Hem ljuva hem
Åkte på stallet vid halv 1. Fotade lite när jag ändå hade kameran och det var fint väder ute. Sen gjorde jag allt på stallet och gick ut en promenad med Lillen i -20 minst. Kallt från början men när ögonfransarna blivit is och ansiktet domnat av så var det lugnt för övrigt, med en fet overall så håller man sig duktigt varm när man går ska jag säga. Sen åkte vi hem och åt middag och nu sitter jag här, så underbart fräsch jag känner mig. Inte helt fel med en dusch på detta.

Kommentarer

EmmA

2012-01-21 - 11:00:29
Första bilden var otroligt fin! :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus