Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Du slukar mina dagar och plockar upp det jag förstör


Igår kväll tänkte jag beställa hem det här nagellacket från en hemsida för 210 kronor eftersom Åhléns inte haft inne det på ca ett halvår. Men övervägde att gå och kolla en sista gång idag efter skolan, och gissa vad jag hittade för 130 kronor istället, äntligen.
Det är bara ett helt vanligt genomskinligt nagellack som stärker och återskapar keratin i naglarna.
Tack vare nagellacket fick jag ju långa naglar, och utan nagellacket så fick jag korta.
Måste vara den bästa produkten som skapats + att det torkar på typ 3 minuter max.

Nu ska jag plugga till Fysikprovet och läsa på Lucia texterna som vi har imorgon, och jag kan ingenting som vanligt dagen innan hehe. Bra att jag är bra på att planera.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus