Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Du kommer snart vara fri att flyga

Måste verkligen få till designen nu, har ingen tid över för att fixa med sånt.
Eller jo, ikväll gjorde jag lite men mina axlar bangar ur efter 1 timma framför datorn.
Imorgon åker jag på träning och är borta tills Söndag eftermiddag troligtvis = ingen uppdatering.
Och jag suger på att skriva osv men känner mig inte ens som en människa längre.
Det är mycket som ska hinnas med både i skolan och utanför, blir stressad, blir sur, blir less.
Behöver en eller två dagar då jag bara får sova ut, ta det lugnt och ha en allmänt go kväll. Men just nu så är nog dom dagarna långt borta.

Kommentarer

Klara

2012-01-21 - 20:19:51
Vackert foto!



Försök stänga av helt imorgon, så får du en chans att varva ned:)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus