Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Jag kanske ser lugn ut men i mitt huvud har jag dödat dig tre gånger


Sakna håret...

Såklart tar jag inte tag i det jag ska göra så jag har fortfarande inte slagit in några julklappar men skitsamma, har ingen lust. Är på dåligt humör som jag varit den senaste veckan och kommer förmodligen vara den kommande veckan. Vill bara sova. Inget funkar som jag vill att det ska just nu känns det som.
Ser ur som hej-kom-och-hjälp mig varje dag också eftersom jag varken orkar eller vill kliva upp tidigt för att ens försöka anstränga mig att se någorlunda mänsklig ut, kanske måste börja ta tag i det haha.. ser verkligen ut som ett vrak på skolan.

Dock så hittade jag massa bloggar som jag hade sparat på "favoriter" för längesedan, ska nog börja läsa dom igen, det fick mig på lite bättre humör iallafall.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus