Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Har du tänkt på att vi nästan aldrig lyfter vår blick från marken mot den svarta rymden ovanför molnen.


väldigt opassande bild men what to do

Efter skolan gick jag och Linnea tillbaka till tingsrätten och hälsade alla en god jul osv, roligt att träffa dom igen.
Sen gick vi en sväng på stan och köpte lite småsaker och julklappar, sen gick jag hem till morgan och sov ett tag, riktigt jävla skönt men mindre skönt att vakna och måsta kliva upp.

 Nu har jag slagit in julklapparna, iår känner jag mig väldigt snål må jag säga..tyvärr.
Tänkte också prova allt ja ska ha på Lördag och se så det inte ser helt stört ut på men jag har verkligen ingen ork för det just nu så jag gör det imorgon när jag känner mig lite fräschare och piggare.
Så istället hade jag tänkt börja på en ny design till bloggen, så vi får se hur det blir, hoppas jag inte glömt bort allt hur man gjorde osv.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus