Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

En milslång resa börjar med ett enda steg




Hallå, hoppas ni hade en fin julafton igår :) glömde ju skriva god jul haha..
Fick iallafall fina julklappar, fick också en dunväst från Kingsland som jag ska ha på stallet men det visar jag en annan gång för ljuset var inte rättvist och jag har inte tid att ställa om kameran och hålla på. 
Hade tänkt fixa en ny design till bloggen ikväll men tiden rann iväg as usual.
Tänkte också fota min och morgans lilla krabat som flyttade in hos oss idag men det får bli en annan gång, hon sov så sött i sängen så hon fick stanna hemma istället för att följa med hit hem till mig:)
Åker iväg med Robin och Jonas nu till älskling och väntar i lägenheten tills han kommer hem igen, sen ska jag nog stänga ögonlocken brevid min fina pojkvän:)

Kommentarer

Miranda

2011-12-26 - 14:13:21
vad är det för krabat som flyttat in?:D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus