Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Var rädd om det hela, det är ditt.

Borde egentligen sova med tanke på att jag ska kliva upp ur sängen klockan halv 9 imorgon bitti
för att hinna på stallet och rida och sen hem och duscha, fixa mig osv tills klockan 3 imorgon.
Men som vanligt så rinner tiden iväg och jag har ingen som helst tidsuppfattning om när jag måste sova förns jag vaknar nästa morgon.
Tänkte se ut någonting i stil med detta imorgon men det kommer väl bli någonting knasigt och sen så blir allt bara kletigt och fult haha, brukar bli så.
Förresten så fick jag hem betygen idag också, dom var bra måste jag säga!:)
Jag tyckte att du kunde få min ena halva. Kanske har du det hela. Kanske var det dumt att ge bort den plats som jag sparat åt mig själv. Sparat och aldrig tänkt förlora igen. Det spelar ingen roll. Någon sa att om man älskar så det gör ont så vet man att det är på riktigt.  Då vet man plötsligt vad allting betyder.
Var rädd om det hela älskling, det är ditt. Det har alltid varit ditt och kommer alltid vara ditt.

Kommentarer

johanna

2011-12-29 - 16:40:34
åh vad fin du är

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus