Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Don't try to fight the feeling, just feel.


Sent inlägg idag.
Har precis duschat, gjort inpackning osv för att försöka rädda mitt förstörda hår. Tänkte att jag skulle fräscha till hårförlängningen också genom att klippa bort det som är nött, vill egentligen inte ha hårförlängning, det är så jobbigt haha men det får bli så tills mitt hår vuxit sig en aning längre.

Tänkte går ner till studion och fota lite sen, har inte bestämt mig vad än men det löser sig. Så det kanske kommer upp bilder lite senare på det eller så kommer det imorgon!:)

Kommentarer

taylor

2012-01-19 - 16:48:12
wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus