Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Du har gått samma vägar som jag går



Träningen gick superbra idag också, märker verkligen att det går framåt för varje dag.

Sitter och smårensar lite till.. och lite till, men vad ska jag göra under tiden?
Funderade på att börja med en ny design men kom på att jag måste ha nya bilder då och orkar faktiskt inte ställa mig i duschen, fixa mig och börja fota. Inte just nu.
Och börja flytta ner till nya rummet kändes lite svårt själv.
Då fanns det ett alternativ kvar, städa rummet. Kan behövas haha, tror jag börjar med det nu litegrann. Ser ut som ett bombnedslag här, herregud vad lever jag i.

Kommentarer

Irma - topponys.blogg.se

2012-01-04 - 18:35:56
Fin blogg ni har!Kolla gärna in på våran blogg som handlar om oss och våra ponnysar och vägen upp mot eliten!



/Irma på topponys

// N <3

2012-01-04 - 20:28:23
Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg? Kika in och tryck på bannern. Undrar du något är det bara att fråga :) Ha en kanonkväll :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus